pátek 16. listopadu 2007

Lekce 1-Moje začátky

Ahoj,jmenuju se Standa. Je mi 17 let,ale chtěl bych se podělit s nikým,jak u mně to funguje s holkama.Řeknu Vám jedinu věc: nikdy ne musite mit strach před holkou,ale rovnou jit na věc tvrdě. Oni přece nas milujou a očekavaji od nas,že my budeme prvnimi,kdo s nýma promluvi. Libi se vam brát holku za ruku? Tak proč se myslite,že jim se to ne libi take? Chcete ji dát pusu? Tak snad ne budete věřit tomu,že ona to ne chce.Pravě naopak, ona to chce ještě vic. Kolikrát my sedime doma sami a máme takové fantazie,že se nam postávi jako kolek a my hned ho začiname honit jako zbesilý,aby dosahnut orgazmus co nejrychlejc. Myslite si že holky v tom nejsou stejni jako my? Kdo vi? Možna na tom ještě huž. Jestli mam pravdu, tak mi pak pošlete pusu.Když holka pujde spát a ne muže usnut,tak snad ne myslite,kluci, že to kvuli tomu,že ona neudělala ukol z matiky. Ne,ne. Prostě ji navštivi fantazije,velmi erotická fantazije. Že ji někdo líbá, sahne ji na prsa a když začina stahovát kalhoty,tak mužu vas řict,že ona dole je uplně mokrá-vlastni zkušenost.Proto ona začne masturbovat tak,jako by ji šlo o život.
LASKA
Věřte,i když mi jenom 17 let,tak mužu vam řict,že zvladnu ukecát skoro kterou koliv holku,aby šla se mnou do postele. Mužete ji namluvit,že ona je nejhezči holka ve třidě,ve škole,dokonce na světě.Mužete ji do oči řict co vy s ni udělate,když zustanete na samotě. A PAK NECHTE JI....aspon na par dni v klidu. Věřte tomu,že na ni to zapusobi tak,ze ona pak promluvi prvni. A možná něco i navrhne sáma. Holky nejsou blbi,to určitě ne. Každa je jina, ale skoro všichni chtěji to same- SEX.
Ne zapusobi kecy,zkuste něco jinýho,třeba nejakej darek. Mužete zkusit i přez alkohol, ale to je lepši když chcete udělat třeba trojku.Ano,ja mam za sebou i tuhle zkušenost. A vite co? Jsem přesvědčený,že tohle budou čist i holky,tak dam vam radu. Odpovězte mi, vašu odpověd´ budou číst stovky kluku,a to nam pomuže pochopit vas ještě lib,nebo dokonce sami nam poradte,co my mame dělat aby se vam libili vic.
Ano,pochopili jste spravně,jsme u konce.Přiště vam napišu něco konkretniho,třeba z vlastniho života.Takže kluci a holky,ahoj. Očekavam od vas odpovědi a vaši nazory.ZDAR

Profesionální webhosting Stable.cz

Žádné komentáře: